USLUGE
Profesionalno upravljanje zgradama
Administrativni poslovi
- osnivanje stambene zajednice (ukoliko nije osnovana)
- izrada pečata
- pribavljanje PIB-a i matičnog broja stambene zajednice
- otvaranje tekućeg računa u poslovnoj banci
- zastupanje i predstavljanje stambene zajednice
- otvaranje tekućeg računa u poslovnoj banci
- upis stambene zajednice u Registar stambenih zajednica
- podnošenje prijave za registraciju Pravila vlasnika
- popis posebnih, zajedničkih i samostalnih delova i njihovo označavanje, uspostavljanje i vođenje evidencije o vlasnicima posebnih delova, i licima kojima su zajednički ili posebni delovi izdati u zakup, izvršava odluke stambene zajednice
- priprema i zaključivanje ugovora za održavanje higijene, lifta i dr.
- nadzor nad radom osoblja (domar, čistačica i dr)
- informisanje stanara i sačinjavanje izveštaja
Finansijski poslovi
- raspolaganje sredstvima sa tekućeg računa stambene zajednice, a na osnovu odluke skupštine stambene zajednice
- vođenje evidencije o prihodima i rashodima stambene zajednice
- priprema budžeta i njegovog raspoređivanja po stavkama
- naplata dogovorenog iznosa za upravljanje i održavanje stambene zgrade
- priprema, štampa i dostavljanje uplatnica stanarima zgrade u poštanske sandučiće
- prinudna naplata potraživanja stambene zajednice
- izrada završnog računa i podnošenje poreske prijave stambene zajednice u slučaju da ista ostvaruje prihod po osnovu rentiranja zajedničkih delova
Tehnički poslovi
- realizaciju godišnjeg programa održavanja
- organizaciju radova na tekućem i investicionom održavanju
- organizacija radova na hitnim intervencijama
- briga o kućnom redu
- podrška svim zajedničkim aktivnostima stanara stambene zajednice
- obnovu i unapređenje kvaliteta imovine stambene zajednice
Objedinjena naplata
- realizaciju godišnjeg programa održavanja
- organizaciju radova na tekućem i investicionom održavanju
- organizacija radova na hitnim intervencijama
- briga o kućnom redu
- podrška svim zajedničkim aktivnostima stanara stambene zajednice
- obnovu i unapređenje kvaliteta imovine stambene zajednice
Aktivni telefon
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju svakog dana od 8 – 16 časova.
CALL centar Vam stoji na raspolaganju 24 časa dnevno za sve hitne intervencije u zgradi.